})();

nuffnang

18 March 2016

Sensasi Bintang Bolasepak Dunia

Cerita Di Belakang Gol Sensasi Bintang Bolasepak Dunia

Kejutan-kejutan bintang bolasepak dunia sentiasa diambil tahu dan dicari pemberita dan peminat-peminat mereka.

Yaya Toure, 33 tahun memaklumkan kepada Manchester City dia akan meninggalkan kelab itu pada musim panas ini kecuali jika ditawarkan kontrak baru minggu depan.


Bakal pengurus Manchester City Pep Guardiola mahu mendapatkan pemain Athletic Bilbao Aymeric Laporte, 21, yang menyertai skuad B-21 Perancis dan pemain Everton John Stones,21, untuk membentuk gandingan pertahanan tengah.


Chelsea berada dalam keadaan berjaga-jaga apabila pertahanan Paris St-Germain dari Brazil Marquinhos,21 pemain yang mereka cuba dapatkan pada musim panas lalu mendedahkan akan meninggalkan kelab itu hujung musim ini.

Jay Emmanuel Thomas,25, dijangka meninggalkan QPR lebih awal selepas Jimmy Floyd Hasselbaink berkata penyerang itu tidak sesuai dengan rancangannya.

Penyerang Lazio Keita Balde Diao,21, mendedahkan cita-citanya " untuk mewakili kelab terbaik dunia seperti Barcelona, Real Madrid dan Manchester United".

Liverpool dan Manchester United sedang memantau penjaga gol Jerman Marc-Andre ter Stegen,23 dan tertarik dengan andaian Barcelona akan menjual pemain itu jika kena dengan harganya.

No comments:

Post a Comment