})();

nuffnang

17 March 2016

Cristiano Ronaldo Tak Pandang Dato Vida

Datuk Vida tidak diLayan Bintang Real Madrid

Kekecewaan tergambar diwajah Pengasas Produk Kecantikan jenama Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmiza apabila bintang bolasepak sensasi dari Kelab Real Madrid enggan bertemu dengan beliau.

Minat yang mendalam terhadap bolasepak selepas menjadi penaja utama Kelantan telah membawa Datuk Vida terbang ke Sepanyol dengan satu niat untuk bertemu bintang sensasi tersebut namun ianya gagal.

Pertemuan yang diatur ejen jutawan kosmetik itu ditolak oleh Cristiano Ronaldo selepas aksi pertemuan menentang Las Palmas di Stadium Gran Canaria, Sepanyol, awal pagi semalam.

Kekecewaan Datuk Vida sedikit terubat apabila beliau dapat meninjau Stadium Real Madrid, Stadium Santiago Bernabeu.
Beberapa kajian yang telah dibuat terhadap stadium itu akan dibawa balik ke Kelantan untuk melihat kesesuaian agar boleh diadaptasikan pada Stadium Sultan Muhammad IV Kota Bharu.

" Sepanjang lawatan itu, saya melihat reka bentuk yang menakjubkan dengan kapasiti penonton seramai 85,000 penonton dalam satu masa. Kerusi, padang dan bumbung yang direka bentuk amat menakjubkan dan mampu menjadi daya tarikan penonton", katanya.

Beliau juga sempat menonton perlawanan perlawanan Liga Juara-Juara antara Atletico Madrid menentang PSV Eindhoven di Stadium Calderon sejurus taman lawatan.

No comments:

Post a Comment