})();

nuffnang

26 March 2016

Datuk Vida Diberi Amaran

FMLLP Beri Amaran Kepada Penaja PQPTRW

Datuk Seri Dr Hasmiza Othman selaku penaja dan Penasihat Kehormat Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA) diberikan amaran oleh Ketua Pegawai Eksekutif Football Malaysia Limited Liability Partnership (FMLLP).

Kevin Ramalingam berkata, Datuk Vida perlu mematuhi peraturan yang telah ditetapkan ketika berada dibangku simpanan, termasuk memakai pakaian berbeza daripada pemain yang beraksi diatas padang.

Beliau harus patuh pada peraturan sedia ada termasuk mengelakan daripada menggunakan telefon bimbit, pakaian tidak boleh sama dengan yang dipakai pemain . Itu sebab mengapa pemain memakai bib agar tidak sama dengan rakan sepasukan yang sedang beraksi.

Selain itu Datuk Vida juga dikatakan berselfie dengan pemain dikawasan teknikal. Kemungkinan Datuk Hasmiza tidak dibenarkan memasuki kawasan teknikal jika masih terus melanggar peraturan tersebut.

"Jika peraturan itu tidak dipatuhi, kami tiada pilihan untuk memastikan semua orang mematuhi peraturan dan kami tahu perkara ini menghiburkan tetapi jangan sehingga membelakangkan peraturan sedia ada", Kata Kevin.

No comments:

Post a Comment