})();

nuffnang

21 March 2016

Mourinho Bakal Bimbing Manchester United

Jose Mourinho Di Lamar Manchester United

Segala teka teki kini terjawap apabila bekas pengurus Chelsea, Jose Mourinho dilaporkan sudah menandatangani pra kontrak sebagai Pengurus GGMU selepas berakhirnya musim ini. Pada Jun nanti.

Akhbar Sepanyol melaporkan Mourinho yang terkenal dengan jolokan " The Special One", akan menerima pampasan 15 juta pound (RM88 juta) andaikata beliau tidak dilantik secara rasmi pada 1 Jun depan.

Namun dilaporkan beberapa, ada beberapa Lembaga berpengaruh seperti Bobby Charlton dan bekas pengurus, Alex Ferguson masih was-was untuk tugas berat itu dipikul oleh Mourinho.

Diego Torres, wartawan El Pais dalam artikelnya menyatakan yang Red Devils sudah mengadakan rundingan dengan wakil jurulatih kelahiran Portugal itu. Malah Eksekutif United, Ed Woodward juga telah menghubungi ejen Mourinho, Mendes, sebaik sahaja United dimalukan oleh Kelab kerdil Denmark, Midtylland 2-1 dalam perlawanan pertama, peringkat 32 terbaik Liga Europa pada 18 Februari yang lalu.

Apa pun sama-sama kita nantikan, adakah Mourinho benar-benar akan menjadi pengurus The Red Devil aka Manchester United - GGMU.

No comments:

Post a Comment