})();

nuffnang

28 March 2016

Aktiviti Riadah Pulihkan Semangat The Panthers

Skuad Bolasepak Pulau Pinang Adakan Aktiviti Riadah Rehat 2 Minggu.

Adussss kenapa la pergi makan angin plak....nape tak ikut macam Kelantan adakan perlawanan persahabatan, bley mantapkan kekuatan.

Pasukan Pulau Pinang memanafaatkan tempoh rehat 2 minggu dengan mengadakan kem motivasi yang dijalankan di Swiss-Garden Beach Resort Damai Laut, Lumut Perak.

Presiden Persatuan Bolasepak Pulau Pinang (FAP), Datuk Seri Nizar Ariff Munshir Ariff berkata, Pulau Pinang perlu mengembalikan semangat yang kuat dan kental untuk melawan balik sehebat nama jolokan " Harimau Kumbang" dan kami bukan sekadar pelengkap saingan Liga Super.

Penyokong Pulau Pinang adalah salah satu kumpulan penyokong yang cukup fanatik, mereka boleh beramai-ramai menyokong kami dan juga boleh memboikot dengan membiarkan stadium Bandaraya kosong seperti pernah berlaku dahulu. Jadi kami akan buktikan kepada kepada penyokong Pulau Pinang yang skuad The Panthers masih mampu bangun.

Pulau Pinang kini memfokuskan kepada semua aktiviti yang dijalankan untuk mengembalikan semangat berpasukan dan kembali memberi yang terbaik buat penyokong setia The Panthers seterusnya saingan dalam Liga Super.

Selepas tamat rehat 2 minggu Pulau Pinang akan menerima kunjungan Sarawak ke stadium Bandaraya pada 5 April 2016 (Selasa).

No comments:

Post a Comment