})();

nuffnang

17 May 2016

Pahang Bakal Tersingkir Aksi Piala Malaysia

Perlawanan Menentang JDT Di Larkin Tampak Sukar


Dalam kebanyakkan peminat memperkatakan pasukan-pasukan yang di lihat akan tersingkir dari aksi Piala Malaysia, ramai yang terlupa bahawa skuad tok gajah mungkin menjadi mangsa kerana pertemuan malam esok menentang Juara Piala Malaysia di Larkin di lihat amat sukar.

Peminat sukan bola sepak tanahair ketika ini hanya menunding jari kearah dua pasukan terbawah Liga Super iaitu Pulau Pinang dan Sarawak namun ramai yang tidak menjangka mungkin Pahang yang bakal tersingkir jika di ambil kira jadual perlawanan dan papan kedudukan mata terkini.

Skuad tok gajah walaupun menghuni ditangga kesepuluh Liga dengan sembilan mata namun mereka terpaksa berhadapan dengan Johor Darul Ta'zim yang cukup kental di halaman sendiri kerana buat masa ini JDT belum pernah kalah di Larkin
.
Kiraan menggunakan campur jaringan bolos mungkin tidak akan memihak kepada Pahang andainya mereka kalah malam ini dan Pulau Pinang serta Sarawak mencatatkan kemenangan.

Pulau Pinang yang beraksi di gelanggang sendiri hanya perlukan kemenangan untuk mendapatkan 3 mata berharga manakala Sarawak juga akan manfaatkan halaman sendiri  perlu menang tanpa bolos dengan jaringan yang besar.

Kesemua percaturan ini pastinya merancakkan lagi persaingan Liga Super saingan ke -11 malam esok.


BERMINAT BERNIAGA DI PASAR MALAM DAN UPTOWN SILA DAPATKAN EBOOK ANDA DISINI SEKARANG



No comments:

Post a Comment