})();

nuffnang

15 October 2016

Tiket Percuma Liga Super Pulau Pinang

Berita Gembira Buat Peminat Bolasepak Pulau Pinang Vs Terengganu Perlawanan Ke-22. Sumbangan Tiket Percuma.
Baca dan faham berkaitan tiket percuma yang disumbangkan oleh penaja untuk tiket teres dan grandstand perlawanan ke-22 Pulau Pinang Vs Terengganu pada hari sabtu 22hb Oktober 2016.
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Sukacita dimaklumkan bahawa pihak FA Penang telah menerima penajaan untuk tiket-tiket perlawanan Liga Super antara Pulau Pinang - Terengganu pada 22 Oktober 2016 (Sabtu) di Stadium Bandaraya Pulau Pinang. Sehubungan itu dan selaras dengan penajaan tiket - tiket ini, FA Penang ingin mengumumkan bahawa tiket-tiket tempat duduk terbuka (terrace seats) akan diberikan PERCUMA kepada para penonton dan terhad kepada jumlah 6,000 keping tiket sahaja.
Pihak FA Penang juga telah mendapat tajaan sebahagian daripada harga 1500 keping tiket dewasa dan 100 keping tiket kanak kanak untuk tempat duduk  berbumbung (Grandstand).
Kini harga bagi tempat duduk berbumbung cuma RM10.00 bagi dewasa dan RM5.00 untuk kanak kanak.Tiket-tiket boleh diperolehi dari kaunter-kaunter jualan tiket di Stadium Bandaraya mulai jam 6.30 petang pada hari perlawanan.
Penonton tempat duduk terbuka dikehendaki untuk terus masuk ke dalam stadium selepas mendapatkan tiket tiket yang ditawarkan.
Sekian, harap maklum dan terima kasih.Pastikan kehadiran anda dan berikanlah sokangan padu kepada pasukan yang bertanding.

No comments:

Post a Comment