})();

nuffnang

19 September 2016

Helang Merah Dabik Dada Angkasa Raya

Kedah Buktikan Masih Hebat Dan Berbisa Belasah Negeri Sembilan
Aksi berbisa yang cukup padu dan jitu yang ditunjukan oleh anak-anak buah Tan Cheng Hoe mendapat pujian melambung dari pelbagai pihak apabila membelasah pasukan kerdil Negeri Sembilan dengan 5-0 di Stadium Darul Aman Semalam.
Ketua Jurulatih itu memuji semangat juang anak buahnya yang sekadar seri 0-0 semasa bertandang ke Paroi pada aksi suku akhir pertama minggu lepas.
Cheng Hoe berkata, pujian harus diberi kepada anak didiknya kerana mempamerkan aksi yang amat luar biasa dalam mencari kemenangan untuk menewaskan wakil dari Liga Perdana itu.
Ketajaman pemain import yang Kedah miliki memberi keyakinan dan ruang yang cukup selesa apabila setiap asakkan tidak dipersiakan oleh mereka. Shane Edward Smeltz, Thiago Augusto dan Liridon Krasniqi yang berjaya menghasilkan 5 gol berjaya membangkitkan semangat penyokong Kedah untuk terus memberi sokongan pada aksi separuh akhir nanti.
"Saya berharap pemain akan dapat terus mengekalkan corak permainan sebegini untuk separuh akhir nanti.
"Keyakinan tinggi yang ditunjukkan pemain selain mendapat sokongan padu dari 25,000 penyokong Helang Merah telah membantu kami menghasilkan kemenangan besar malam ini," katanya.

No comments:

Post a Comment