})();

nuffnang

20 February 2014

Kealphaaan ATM di Ragut Lion

                     Video ATM 1-2 Lions XII Liga Super 2014 | Sokernet

Sebagai mana semua ketahui bahawa pasukan Kuda Tua yang di barisi rata-rata pemain berumur 30 tahun ke atas iaitu ATM sekali lagi gagal di penghujung tanduk, bilamana benteng pertahanan dihukum pada minit ke 91 masa tambahan separuh masa ke kedua.

Kalau di lihat dari segi sejarah memang begitulah rentak dan ragam permainan ATM dari dulu, kini dan entah selamanya. Kenapa B. Sathiananthan selaku Coach yang bertaraf dunia tidak membuat sesuatu pada minit terakhir perlawanan kerana sudah pastinya beliau sedar yang ATM merupakan pasukan yang akan pancit pada minit-minit akhir perlawanan.

                                            18 Januari Keputusan Penuh ATM vs Sarawak Liga Super 2014
                                         MARLON DAH BERUSIA 38 TAHUN


Maka jalan terbaik adalah masukkan pemain pertahanan yang baru dan "fresh" pada 10 minit terakhir untuk mengekang kemaraan pasukan lawan. Pasukan lawan memang sudah mengetahui akan kelemahan ATM dari study video mereka kerana ATM biasanya kantoi 10 minit terakhir dan begitu lah adanya.

Dengan kekalahan 1-2 kepada Lion ...ATM kini menghuni di tangga ke 7 carta liga Super.....dan keputusan ini pasti menyebabkan peminat ATM cukup kecewa dan benganggggg sangat.

No comments:

Post a Comment