})();

nuffnang

09 October 2018

KAMI KAIZENER PENGEDAR DAN PENGGUNA SIMKAD TONE PLUS

JOM SERTAI KAMI RAKAN NIAGA UPTOWN DAN PASAR MALAM

KEJATUHAN BIZ PASAR MALAM PUNCA UTAMA SAYA BUAT BIZ TONE PLUS TONE WOW

Dulu berniaga di Pasar Malam pendapatan Sebulan RMBelasan Ribu tapi kini nak dapat sebulan RM2000 pun Perit.

Inilah faktor utama??? √√√Saya mula cari alternatif bagaimana saya boleh buat perniagaan yang ZERO KERUGIAN.

Saya share pada anda, kalaupun anda masih nak teruskan perniagaan pasar malam atau uptown teruskan dan kalau boleh tak perlu pun berhenti Akan tetapi cari simkad tone wow atau tone plus untuk backup...

Kalau dulu Simkad Tone Plus yang dilancarkan pada tahun 2012 dgn harga RM98 ramai beranggapan agak mahal tapi kini akan dilancarkan sekeping lagi Simkad Tone WoW pada 15 Okt 2018 harga hanya RM10. Adakah ini juga mahal bagi anda....kalau anda jawab "Ya" tak tahulah saya nak cakap apa...better anda berenti ja disini dan jangan buang masa terus membaca...tapi kepada yang berminat dan nak ubah nasib anda silakan terus membaca ya.

Apa faedah anda boleh dapat menggunakan simkad Tone WoW RM10 yang bakal dilancarkan nanti sebagai pengguna biasa dan pengedar???

1. Setiap kali topup anda bakal terima data percuma 5GB/15GB dan tak habis guna boleh carry forward bulan berikutnya.

2. Setiap kali topup anda dapat point dan point tersebut boleh tukar barang dapur di Speed Mart dan pasar raya terpilih.

3. Setiap kali topup anda terima Voucher dan boleh tukar barang dapur.

4. Paling menarik jika anda ingin jadi usahawan Tone WoW, modal hanya RM10. Setiap kali org yg anda perkenalkan topup anda akan dibayar dari 2%-32% infiniti (Tanpa Had). Ayat mudah macam ini...sekarang ini anda guna telco apa? anda topup maka telco anda guna.la untung . So sama la ceritanya mcm Tone WoW bila org beli dgn anda maka anda la untung bukan saya.

Anda Daftar Org↓↓↓↓↓ tiap kali mereka topup.

1. Anda dibayar 2% 
2. Anda dibayar 2%
3. Anda dibayar 2%
4. Anda dibayar 7%

Nota: Bila masuk orang ke-4 anda daftarkan ertinya orang Pertama, kedua, ketiga dan keempat setiap kali 4 org ini topup anda akan dibayar 7%. Bukan mereka yg bayar pada anda tapi Syarikat Tone Group yang bayarkan..so kat situ dh faham belum. Kalau kurang jelas call 0134704110.

Saya teruskan lagi√√√√

Kalau anda nak jadi pengedar lain2 telco anda perlukan ribuan ringgit, perlukan premis, perlukan stok dan pelbagai lagi tapi sebagai agen simkad Tone WoW hanya perlukan RM10 ja yuran pendaftaran seumur hidup anda dah boleh bermula sekarang.

So inilah sebab kenapa saya memilih menjadi pengedar simkad Tone Plus Tone WoW sebab saya tidak pernah alami kerugian 1 sen pun sejak 2015 hingga sekarang malah saya dibayar setiap bulan tanpa gagal..

Jika anda nak saya bantu, anda nak berjaya, jika anda dah penat dengan kerugian setiap hari di Pasar Malam dan Uptown jangan malu2 atau segan hubungi saya seperti dibawah↓↓★✩

0134704110
Aree aka Zul Karnai
Bekas Tentera Pencen
KaizensQuadTPGrup
Penang BAse
http://www.wasap.my/60134704110/DaftarTW

No comments:

Post a Comment